تجهیزات معاینه فنی را بشناسید
نوشته شده توسط : شرکت بازرگانی بارمان

فروش تجهیزات تعمیرگاهی


تجهیزات تعمیرگاهی خودرو به دستگاه ها و ماشین آلاتی گفته می شود که جهت تعمیرات خودروهای سبک و سنگین و سرویس های دوره ای آنها در تعمیرگاه هایی مانند: مکانیکی، باتریسازی، جلوبندی سازی، آپاراتی و پنچرگیری، اگزوزسازی، رادیاتورسازی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.


از مهمترین موارد در تجهیز تعمیرگاه ها بجز مواردی مانند مکان ، تعمیرکاران متخصص و مراکز معاینه فنی می توان به لوازم و تجهیزات تعمیرگاهی اشاره نمود . با پیشرفت هر چه بیشتر و روز به روز تکنولوژی و نیاز به دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته تر تعمیرگاهی، مشاهده می شود که این نیاز بیشتر از پیش احساس می شود و مالکین خودروها به عنوان اصلی ترین مشتریان صنعت تعمیرات خودروهای سبک و سنگین تمایل دارند تا از خودروهایی با امکانات ایمنی و رفاهی بیشتر با هزینه تعمیرات و نگهداری کمتر و مصرف سوخت و آلودگی محیط زیست کمتر استفاده نمایند. یکی از راه های رسیدن به این اهداف برای ارائه بهتر خدمات تعمیرگاهی به مشتریان و مالکان خودروها، استفاده از تجهیزات تعمیرگاهی مناسب ، دقیق، باکیفیت و متناسب با جدیدترین تکنولوژی های به کار رفته در خودروهای وارداتی و ایرانی برای تنظیم و تعمیرات تخصصی انواع خودروها می باشد.

 


امروزه تجهیزات معاینه فنی از تجهیزات تعمیرگاهی بروز و مطابق استاندارد های روز دنیا نقش بسیار پر رنگی را در افزایش طول عمر با کیفیت خودروها دارند استفاده می شود.

با توجه به اینکه خودرو یک کالای مصرفی است و در مرور زمان قطعات آن مستهلک می‌شوند ؛ لزوم تعمیرات و نگهداری این کالا بیشتر اهمیت پیدا می‌کند . بنابراین برای هر مدل خودرو تعمیرات و سرویس های دوره ای پیش بینی شده است که انجام آنها به طول عمر مفید خودرو کمک شایانی می‌کند .

 

تجهیزات تعمیرگاهی الکترونیکی چیست


به مجموعه تجهیزات و ابزار تعمیر خودروها که این تجهیزات در تعمیرگاه های خودرو استفاده میشود تجهیزات تعمیرگاهی مینامند.این تجهیزات شامل تجهیزات تعمیرگاهی الکترونیکی و تجهیزات تعمیرگاهی غیر الکترونیکی میباشند.تجهیزات الکترونیکی تعمیرگاه بیشتر شامل عیب یاب های خودرو انژکتوری که به اصطلاح به آن دیاگ گفته میشود نامیده میشود.همچنین دستگاه هایی مانند انژکتور شور و دستگاه شارژ گاز کولر نیز معمولا از تجهیزات الکترونیکی برخوردار هستند و توسط مدارات هوشمند کنترل میشوند .

انواع تجهیزات و لوازم آپارتی شامل :

1– دستگاه لاستیک درآر
2 – دستگاه بالانس چرخ
3 – دستگاه باد نیتروژن
4 – دستگاه کمپرسور باد
5 – انواع دستگاه رینگ صاف کن
6 – آپارت لاستیک و تیوب
7 – دستگاه تنظیم باد اتوماتیک

تجهیزات مکانیکی و جک‌های بالابر تعمیرگاهی انواع مختلفی دارند از جمله:

1 – جک تک ستون پرتابل یا جک سرویس
2 – جک بالابر دو ستون تعمیرگاهی
3 – جک چهارستون تعمیرگاهی
4 – جک قیچی
5 – جک موتور درآر
6 – جک سوسماری
7 – استند موتور
8 – انواع دستگاه پرس
9 – دستگاه قطعه شور

 

تماس با ما

تهران- میدان هفت تیر– خیابان کریم خان زند- خیابان خردمند جنوبی – پلاک 2– طبقه پنجم– واحد 11
 
فکس: ۰۲۱۸۸۳۲۵۹۱۸
 
info@barmaun.com
 
وبسایت: barmaun.com

 

 





:: برچسب‌ها: جک بالابر , استند موتور , دستگاه کمپرسور باد , کالای مصرفی , مستهلک ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: